Returer

Har ni gjort felbeställning så gäller följande för retur från företag:

  • Frakten till och från kunden betalas av kunden.
  • Beställningar med nettoordervärde upp till 2.500kr = 500kr i returavgift.
  • Beställningar med nettoordervärde från 2.500kr upp till 10.000 = 750krt.
  • Beställningar med nettoordervärde från 10.000kr upp till 40.000kr = 1500kr i returavgift.
  • Beställningar med nettoordervärde från 40.000kr upp till 100.000kr = 3.000kr i returavgift.
  • Beställningar med nettoordervärde från 100.000kr och uppåt = 5.000kr i returavgift.

Fel vi anser oss orsakat blir krediterade till 100 %


Vid returer
Du måste skicka ett meddelandet ska till oss på info@kontorsinredarna.se. I ditt meddelande ska ditt namn, företag, din adress, e-postadress, ordernumret samt vilka varor som returneringen gäller framgå klart och tydligt.

Du bör omedelbart och senast inom 7 dagar returnera produkterna till oss.

Du står för returfrakt, leverans och skick på produkterna vid retur, produkterna bör därför skickas välpaketerade och i ursprunglig förpackning.


Reklamation och klagomål
Vi besiktigar alla produkter innan dessa skickas till dig. Skulle produkten ändå vara skadad eller felexpedierad när den anländer åtar vi oss i enlighet med gällande konsumentskyddslagstiftning att kostnadsfritt åtgärda felet.

Du måste alltid kontakta oss för ett godkännande innan du returnerar en defekt vara.

Klagomålet på vara ska skickas omedelbart efter att defekten har upptäckts till info@kontorsinredarna.se.